søndag den 24. marts 2013

Information om indehaveren

Mit navn er Jørgen Pedersen og jeg er den selvstændige indehaver af Dalbyover Mobile Savværk.

Jeg startede min karriere som maskinsnedker i 1969, og har siden arbejdet med træ hele mit liv.

Med mere end tredive års erfaring inden for møbelindustrien har jeg gennemgående kendskab og faglig ekspertise inden for mit område, og det er træ. 
Siden 2005 har jeg kørt rundt med mit mobile savværk, der er en motordreven sav jeg kan transportere med mig ud til kunder. Det er altså mig, der kommer til jer. I skal bare ringe, så aftaler vi nærmere.


Træ er et vidunderligt materiale som du kan forme som du vil - hvis du ved hvordan man gør. 

Jeg kan tilbyde opskæring af tømmer i ønskede mål.

Det være sig:
- Lægter
- Brædder
- Planker
- Kalmer

Maks længde: 6 m 
Maks diameter: 65 cm 

Jeg producerer desuden også legesager i stort format. Læs mere på siden og tag et kig i galleriet.



Priser aftales nærmere.

Ring og vi får os en snak, på mobil nr.:
51 86 19 16

Træffes jeg ikke der, så prøv privat nr:
86 47 33 06



Jørgen Pedersen
Kronborgvej 6, Dalbyover
8970 Havndal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar